brak zdjęcia
Nowoczesne techniki docierania do klienta.
Dodane: 2017-07-26 :: Kategoria: Publikacje / Inne Agencje

Dawno, dawno temu kampania reklamowa nie mogła wyglądać tak jak dzisiaj. W czasach, gdy głównym źródłem przekazu informacji były gazety, najprostszym sposobem dotarcia do klienta było zamieszczenie ogłoszenia właśnie w gazecie, na słupie, na płocie czy na tablicy ogłoszeniowej. Nie było mowy o takich cudach techniki, jakim jest baza sms czy direct mailing do milionów odbiorców. Wszystko uległo zmianie, gdy na szeroką skalę rozpowszechniony został Internet, a wraz z nim możliwość wysyłania i odbierania wiadomości we właściwie nieograniczonych ilościach. To już nie te czasy, gdy reklamę można było zobaczyć w radio, telewizji czy na słupie ogłoszeniowym. Teraz, aby dotrzeć do klienta, bombardowanego codziennie milionami informacji, samemu trzeba go bombardować. Dobrze przygotowana baza sms albo baza adresów mailowych pozwala rozsyłać miliony wiadomości, które w większości wypadków zostaną zignorowane, ale jeśli nawet jeden na sto dotrze do kogoś, kto się nią zainteresuje, wówczas kampania osiąga sukces.

Określ problem





Zobacz również:

Szukasz odziezy reklamowej dla swojej firmy? Zapraszamy do nas!
Szukasz odziezy reklamowej dla swojej firmy? Zapraszamy do nas!

Jeżeli szukasz firmy, która specjalizuje się w hafcie komputerowym oraz w nadrukach z folii Flex, aby twoja odzież świetnie reklamowała twoje przedsiębiorstwo powinieneś skorzystać z usług firmy Grafihaft. Istniejemy na rynku wiele lat, przez ten czas nabyliśmy dużego doświadczenia, które pomaga nam w wyk...

Pakowanie płynów w sposób praktyczny i sprytny.
Pakowanie płynów w sposób praktyczny i sprytny.

Nasza firma działająca na rynku od ponad 10 lat nieustannie wzbogaca swoją ofertę o nowe rodzaje opakowań. Specjalizujemy się w konfekcjonowaniu różnego rodzaju produktów. Rodzaj opakowania uzależniony jest cech produktu dla jakiego jest ono przeznaczone. Jedną z ciekawszych form opakowań jest doypack z kor...

Przydatne gadżety reklamowe dla firm i organizacji
Przydatne gadżety reklamowe dla firm i organizacji

Skuteczność kampanii reklamowej mierzy się, patrząc na reakcję potencjalnych klientów. Nietrudno się domyślić, że jeżeli zainteresowanie ludzi wzrasta, oznacza to, że dany sposób promocji produktu jest skuteczny i przynosi wymierne korzyści. Jednym ze sprawdzonych działań jest rozdawanie darmowych produ...

Ciekawe ekspozycje, zachętą dla nauki
Ciekawe ekspozycje, zachętą dla nauki

Czy żyjemy już jedną nogą w wirtualnym świecie, czy też, świat rozwija się tak szybko, czy nie nadążamy za postępem, a może zasypywani jesteśmy wielością zupełnie niepotrzebnych informacji ? Tak mnóstwo idei, pomysłów na życie jest ostatnio lansowane, że ciężko nam za tym wszystkim nadążyć. Po...

Nowoczesne techniki docierania do klienta.
Nowoczesne techniki docierania do klienta.

Dawno, dawno temu kampania reklamowa nie mogła wyglądać tak jak dzisiaj. W czasach, gdy głównym źródłem przekazu informacji były gazety, najprostszym sposobem dotarcia do klienta było zamieszczenie ogłoszenia właśnie w gazecie, na słupie, na płocie czy na tablicy ogłoszeniowej. Nie było mowy o takich c...